Ons coronaproject

Net als de Kiwanis vrijwilligers in Geleen, zitten de 046-kinderen door de corona pandemie veel thuis, binnen, en achter de computer.

En toch gaan we aan de slag!

We zoeken speeltuinen of speeltoestellen op een schoolplein waaraan geklust moet worden. Kan ook op een sportveld zijn, of bij een scoutinggebouw.
Met andere woorden: we willen een weekend helpen iets op te knappen waardoor kinderen binnenkort weer samen kunnen spelen of sporten.

De Kiwanis Geleen zijn door de wol geverfde klussers en gaan een weekend de armen uit de mouwen steken! En kost het naast fysieke arbeid ook nog een paar euro, dan gaan de Kiwanis in hun netwerk opzoek naar sponsoren.

Helpt u mee?

Speeltuin

Weet u een object in een speeltuin, op sportcomplex, of op een schoolplein dat een opknapbeurt kan gebruiken?