Onze projecten

Waarom Kiwanis? Serving the children of the world!

En hoe doen wij dat?  Fun, Friendship and Fundraising!

Wij hebben in Geleen een geweldige Kiwanis club waar de leden door hun onderlinge Friendship veel Fun hebben en veel energie om de schouders te zetten onder de Fundraising. Om de fundraiskas te spekken organiseren wij fundrais projecten zoals in het verleden de de succesvolle Soiree. Wij hechten veel waarde aan transparantie over de bestedingen uit die fundraiskas. Hiervan worden geen drankjes, geen hapjes noch uitstapjes voor de clubleden betaald. Voor de kosten van 'de fun', betalen de leden contributie.

Fundraiskas

Wat doen wij met de fundraiskas, met de baten van onze fundraisactie, met de giften? Wij besteden die aan projecten. Een indruk van onze gerealiseerde projecten worden als geraliseerde projecten toegevoegd aan onze website en op onze facebookpagina