Donatie aan Pure! Dream Centre

Binnen gekomen post

Op 3 november 2016 waren we als stichting Pure! Dream Centre uitgenodigd op het twee jaarlijks Soiree, een initiatief van Kiwanis Geleen. Wij kijken als bestuur in alle opzichten terug op een geslaagde avond!

Allereerst nostalgie door weer eens terug te zijn in de Mondial in Beek. Verder was het een bijzondere avond vol nieuwe ontmoetingen en hebben we genoten van drank en spijs. En op de klanken van muzikaal trio O'G3NE hebben we de avond met een dansje afgesloten. Kortom een avond vol aandacht en cachet.

Tenslotte nogmaals dank voor de mooie donatie van 3500 euro voor ons Pure! Dream Centre in Cambodja. We gaan met deze mooie bijdrage ons Young Adult Programma verder uitwerken en kunnen zo op de structureel langere termijn bijdragen aan beter onderwijs en toekomst voor deze kinderen.

Nogmaals bedankt!
Joyce Mulleners