Sympathisanten Club Kiwanis Geleen

Help Kiwanis Geleen bij het helpen van kinderen die dringend steun nodig hebben.

Kiwanis Geleen maakt deel uit van een internationale serviceorganisatie met wereldwijd meer dan 600 000 leden.
Ons hoofddoel is om kinderen in onze regio, die achtergesteld zijn om welke reden dan ook, materiaal en/of financieel te helpen.

Wij organiseren activiteiten waarvan we de opbrengst gebruiken voor de hulp zoals het verzorgen van leermiddelen, het uitreiken van fietsen aan schoolgaande kinderen, inrichten van slaap/studeer kamers enz. De meeste hulpvragen komen via professionals uit de regio zoals Bureau Jeugdzorg en Zuyderland Thuiszorg.
Tevens vergeten we ook de ouderen generatie niet. Al vele jaren organiseren wij een dagje uit voor ouderen die niets anders hebben en mogelijk ook eenzaam zijn.
Dit wordt altijd goed ontvangen.

U zult begrijpen dat het ook voor ons financieel steeds moelijker wordt om alle aanvragen te honoreren. Wij zijn daarom gestart met een sympathisanten club.
Voor iets meer dan 4 euro per maand bent u al sympathisant. U krijgt dan jaarlijks een factuur voor 50 euro met het verzoek het jaarbedrag over te maken op onze rekening NL31RABO0156080354
Een extra donatie mag natuurlijk ook.

Wij zorgen dat u middels een halfjaarlijkse nieuwsbrief op de hoogte gehouden wordt van onze activiteiten, maar u kunt u ons natuurlijk ook volgen op Facebook en via onze website.

Bij voorbaat onze hartelijke dank!

Lid worden van Sympathisanten Club Kiwanis Geleen